ZAMÓWIENIA I WARUNKI DOSTAWY

1. Zamówienia w sklepie www.pierwszymilionsklep.pl można składać poprzez internet za pomocą opcji „koszyk” zawartej na stronie sklepu;

2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu. W przypadku nieotrzymania mailowego potwierdzenia zamówienie jest nieaktualne – prosimy w takim przypadku o kontakt z obsługą sklepu.

3. Zamówienie realizujemy w terminie do 5 dni roboczych:
Wyjątkiem są zamówienia złożone w trybie preorder.

4. Opcje płatności.

a. PO WPŁACIE – od zaksięgowania wpłaty5.Wszystkie zamówienia po wpłacie realizowane są za pośrednictwem systemu Trensfery.pl i PayU

6. Istnieje możliwość zakupu pojedynczych utworów w formacie mp3, realizowanej w płatności Transferuji.pl i PayU.

7. W sytuacjach wyjątkowych zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia (np. w okresie premier i preorderu płyt oraz gdy zamówienie dotyczy produktów specjalnych).

8. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu – paragon. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT (w tym przypadku prosimy o informację taką w komentarzu do zamówienia).

9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

10. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od zamówień  w przypadku braku kontaktu mailowego z klientem, braku towaru, uiszczeniem nieprawidłowej wpłaty przez klienta oraz w sytuacjach wyjątkowych. W razie odstąpienia od umowy przez sprzedającego kupującemu należy się zwrot wpłaconych świadczeń.

11. W przypadku zamówień z opcją płatności ‚za pobraniem’ i nieodebrania przez klienta towaru, będziemy dochodzić zwrotu kosztów poniesionych na przesyłkę oraz jej zwrot.

12. Złożenie zamówienia w sklepie www.pierwszymilionsklep.pl jest jednoznaczne z akceptacją jego regulaminu.

13. Szczegółowe informacje dotyczące dostawy oraz płatności znajdują się tutaj.

WYMIANA

1.W przypadku gdy rozmiar zakupionego towaru jest nieodpowiedni istnieje możliwość wymiany na inny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W tym celu prosimy najpierw skontaktować się z obsługą sklepu, aby ustalić czy w magazynie jest ten sam towar w innym rozmiarze. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony ani uszkodzony. Wymieniany towar prosimy przesłać na własny koszt z dopiskiem “wymiana”.

2.Produkty zakupione na przecenach i w ramach wszelkich promocji nie podlega wymianie.

UWAGA: Koszty wysyłki wymienianego towaru do Klienta są identyczne z kosztami wysyłki. Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe. W przeciwnym razie wymieniony towar będzie wysłany za pobraniem. W tym wypadku koszt przesyłki będzie wyższy i będzie wynosić 25 zł.

REKLAMACJE

1.W przypadku gdy towar jest wadliwy lub istnieje inny powód do złożenia reklamacji, prosimy o kontakt z obsługą sklepu w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W uzasadnionych przypadkach klientowi przysługuje prawo wymiany na inny egzemplarz lub model lub -jeśli nie ma takiej możliwości- zwrot wartości zamówionego towaru. Nie podlegają reklamacji uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia towarów oraz ich elementy ozdobne (ozdobne guziki, zamki, sprzączki)

2.W przypadku niedostarczenia paczki prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Pomożemy ustalić przyczynę oraz w uzasadnionych przypadkach złożymy reklamację u przewoźnika oraz wyślemy ponownie towar (lub w przypadku jego braku) zwrócimy pieniądze. Termin zgłoszenia reklamacji z powodu niedostarczenia paczki nie może być jednak dłuższy niż dwa miesiące od złożenia zamówienia w naszym sklepie.